نفهمیدی همه دنیای من بودی

دارم نابودیه عشقمو می بینم

پیش چشمام داره آب میشه می میره

دیگه دنیا برام غمگین و بی روحه

بدون تو دلم آروم نمی گیره

دارم می بینم از دست رفتن عشقو

دارم مرگ شبو رویارو می بینم

تو دستای تو بود نبض منو عشقم

دارم دلتنگیه فرداتو می بینم

می تونستی بمونی عاشقم باشی

مثل من من همیشه عاشقت بودم

تو از بالا منو می دیدی اما من

من از اعماق ریشه عاشقت بودم


دارم نابودیه دنیامو میبینم

آخه عشق منو رویای من بودی

دارم می لرزم از گریه از این ماتم

نفهمیدی همه دنیای من بودی

دارم نابودیه دنیامو میبینم

آخه عشق منو رویای من بودی

دارم میلرزم از گریه از این ماتم

نفهمیدی همه دنیای من بودی



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت19:50---7 دی 1391
چقدر غمگینییییییییییآخه چرااااااااا؟؟

تارا
ساعت12:57---7 دی 1391
سیـــــــــــــلام
میسی که سر زدیـــــ
خوشــــحال شدم
لینـــــکـ شدیــــ
بازم ســـ ـــــر بزنـــــــــــــــــــــــــــ ــــ


خانومی
ساعت11:36---7 دی 1391
سلام وب قشنگی دارین وقت داشتین به وب ما هم سر بزنین
منتظریم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 دی 1391 ا 1:49 نويسنده : nima tanha ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.